درباره پایا ابر مارال

کیفیت سنگ بنای کسب و کار ما است.

ما در مجموعه پایا ابر مارال بر این باوریم که کیفیت محصولات شرط اول موفقیت در فرآیند تولید می‌باشد. بر همین اساس کلیه مراحل تهیه و تولید محصولات با دقت و حساسیتی خاص همراه است.

معرفی مجموعه پایا ابر مارال



شرکت پایا ابر مارال (سهامی خاص) با هدف ارائه محصولات جدید و متنوع در حوزه‌ی ابر و اسفنج در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردید و به عنوان یکی از اولین مجموعه شرکت‌ها در صنعت ابر و اسفنج ایران، شروع به فعالیت کرد. شرکت پایا ابر مارال با مساحت ۱۶۵۰۰ متر مربع و زیربنای معادل ۱۳۰۰۰ متر مربع (اداری, تولیدی، انبارهای مواد اولیه) مشغول به کار است و با وجود کارشناسان مجرب و پرسنل کارآمد و تولید محصولات متنوع و باکیفیت؛ سال‌هاست که به خوبی از عهده تعهدات خود نسبت به مشتریان برآمده است. این مجموعه از همان ابتدای شروع فعالیت، با استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها و بروزترین روش‌های بازاریابی، توانست نقش خود در ایجاد اشتغال و توزیع محصول با کیفیت در منطقه را با موفقیت ایفا نماید.

مجموعه ما در سال ۱۳۷۸ به ثبت رسمی رسید. در روزهای آغازین برادران نوروزپور، صاحبان و مدیران این شرکت، با آگاهی از مسیری طولانی و پرفراز و نشیب برای تحقق اهداف خود؛ شروع به فعالیت در صنعت تولید ابر نمودند. در سال ۱۳۸۰ ماشین آلات تولید اسفنج تهیه و تولید آن آغاز گردید. بعد از گام‌های موفق ابتدایی در سال ۱۳۹۳، با استقرار در محل شهرک صنعتی عباس آباد؛ فعالیت‌های شرکت به شکل قابل توجهی توسعه یافت.

در ادامه این مجموعه با هدف توسعه و تنوع در محصولات و سرمایه گذاری، اقدام به خرید دستگاه‌ها و تجهیزات تولید چرم مصنوعی از یک شرکت بوشهری بحران زده کرد. پس از انتقال آن‌ها به شهرک صنعتی و اخذ مجوز، بستری برای اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار جدید مهیا گردید.

«پایا ابر مارال» با عبور از تمامی مراحل دشوار تولید انبوه اسفنج و چرم مصنوعی، از اولین و موفق ترین کارخانه‌های تولیدی و فعال این صنعت در کشور می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات، با ما تماس بگیرید.

درباره ما

مجموعه پایا ابر مارال با بهره مندی از بهترین دانش روز، تجهیزات و کارشناسان ارزشمند صنعت تولیدی ابر و اسفنج و همچنین چرم مصنوعی همواره تلاش نموده است، تا با ارائه بهترین کیفیت و تنوع محصول بتواند نقش به سزایی در این صنعت ایفا کند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به پایا ابر مارال می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط پایا ابر مارال